Biztosan találkoztál már ezekkel a félelmetes rövidítésekkel, hogy STA+3 meg AGI+8 -al rendelkezik a köpeny, melyet felvennél. S hogy tisztában is legyél a jelentésével, íme a tulajdonságok leírása:
Strength (STR) - Erő
* Megnöveli a támadóerőt fegyverekkel (közelharcban)
* Megnöveli a páncéllal védhető sebzések nagyságát
Az erő egyáltalán nem befolyásolja a kritikus ütésekkel kapcsolatos esélyt. Az erő nem növeli meg a védekezéssel kapcsolatos esélyt, csupán a kivédett támadás mennyiségét – ez részben az erő segítségével és részben a viselt páncélból számítódik ki.
Agility (AGI) - Fürgeség
* A távolsági fegyverekkel kapcsolatos támadóerőt növeli.
* Páncélzat hatékonyságát növeli
* Megnöveli az esélyét annak, hogy kritikus ütést vigyél be
* Megnöveli a hárítás esélyét (dodge)
* A csavargók (Rogues) sokkal jelentősebb bónuszt nyernek a hárításból, mint bármely más osztály.
* Vadász és Csavargó: A közelharcban használatos fegyverek támadóerejét növeli
Stamina (STA) - Életerő
* Életerőpontjainkra van befolyással
Intellect (INT) - Intelligencia
* A fegyverforgatással kapcsolatos tudás elsajátításának sebességét gyorsítja
* A manna pontok számát növeli
* Megnöveli az esélyét annak, hogy varázslattal kritikus csapást vigyél be
Spirit (SPT) - Szellem
* Életerő és manna pontok újratermelődését segíti elő. Ez minden osztályra igaz. A küzdelemben vagy küzdelmen kívüli regenerálódást is befolyásolja!
Fegyverek:
Attack (AR) - Attack Rating. – Támadási besorolás
Power (AP) - Attack Power. – Támadás ereje
Damage (DMG) - Weapon Damage. – Fegyver által okozott sebzés
Páncélzat:
Defense (AC) - Defense Rating. – Védelmi besorolás
Armor - Physical Damage Reduction. – Fizikai sebezhetőség csökkentése
További infó:
DPS Csavargó és Vadász esetében: A fürgeség 50%-al befolyásolja a DPS-t, míg a másik 50% az erő.
Kritikus csapás minden osztályra: A fürgeség megnöveli a közelharcban bevitt kritikus csapás esélyét. A kritikus varázslat sebzést az intelligencia befolyásolja.
DPS minden osztályra, kivéve Csavargó és Vadász: Az erő 100%-ban befolyásolja a DPS-t
Hárítás minden osztályra: A fürgeség határozza meg a sikeres hárítás esélyeit.
Kétfegyveres küzdelem/off-hand: Az összes sebzésed két fegyverrel mindig magasabb kell hogy legyen, mintha csak egy fegyverrel küzdenél és egy vérttel. Viszont a sebzés két fegyver esetében kb akkora, mint egy kétkezes fegyver esetében. Az Off-hand támadások a fegyver által elérhető sebzések kb. 50%-át adják. Ezért érdemes a legklasszabb fegyvert rakni a fő kézbe.
Tapasztalat
Ahogy a játékosok egyre magasabb szintre jutnak, egyre több lény legyőzésével tudnak tapasztalati pontot szerezni. Alacsonyabb szinteken öt szinttel alacsonyabban levő lények legyőzésével már szerzel tapasztalati pontokat. Magasabb szinteken, pl. a 60-as szinten már 12 szinttel alattad levő szörnyek legyőzésével is lehet pontot szerezni. Egy szürke szintjelző jelzi, ha nem kaphatsz tapasztalati pontot a győzelemmel.
Szintmaximum
A Warcraft világában ez a szint a 60-as. A 60 egyébként a tökéletes számok közé tartozik (matematika)
Nyelv
Mindkét faj más nyelvet beszél. Egy hordás nem érti egy szövetségi nyelvét. Egymással kommunikálni maximum testbeszéddel tudnak.
Szaktudás rendszere
A szaktudások rendszere arra van kiélezve, hogy több másodlagos szaktudással is rendelkezhessen a játékos. A szaktudással kapcsolatos jellemzők szintlépéskor automatikusan nőnek.
Tehetségek rendszere
A tehetségrendszer továbbá egyediséget biztosít karaktered számára az osztályán belül. A tehetségekkel kapcsolatos képernyőt a “Talents” gombra klikkelve érhetjük el, mely a “Spellbook and Abilities” gomb mellett helyezkedik el. A “N” billentyű megnyomásával is előhozható. A tehetségek a 10-es szinttől válnak elérhetővé.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése