2006-01-06

1.9.0 javítócsomag - 2.rész - osztályok változásai


Druidák

  • Bear és Dire Bear alak – Azon hatások, melyek a páncélzatot csökkentik, most a druida teljes páncélzatát csökkentik százalékosan, nem pedig az alap páncél (armor) szintet. Azonban az Enrage csak az alap páncélzat 75%-át veszi el.
  • Omen of Clarity – A speciális támadások többet nem fogyasztják a clearstate állapotot. Minden párharcban ott lesz a lehetőség, hogy clearcasting állapotot indítson el.
  • Nature's Grasp – Speciális támadásoknál aktiválódhat. Többé nem lehetséges “Entangling Roots” varázslat manna nélkül, közvetlenül ezután a varázslat után.
  • Nature's Grace – A varázslat a megidézés után azonnal látszódni fog. Tehát a Wrath ezentúl kihasználhatja azt a jótékony hatást, amit ez a varázslat lehetővé tesz.
  • Insect Swarm – Új grafika.
  • Improved Starfire – A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Omen of Clarity – Most helyesen működik a varázslat, vagyis csökkenti a képesség kihasználásának költségét Bash, Rip, Ferocious Bite és Demoralizing Roar esetében. A Ferocious Bite a teljes energiacsíkot kihasználja a további sebzéshez.
  • Cat Form – A “Feline Swiftness” ismét visszanyeri a sebességelőnyt, amikor beltérből kültérbe megyünk ki.
  • Cure Poison – A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Remove Curse - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Abolish Poison - A manna költség most az alap manna százalékos része.
Hunters - Vadászok

  • Arcane Shot – Ezentúl nem indít be két “Judgement of Wisdom” hatást egyetlen lövéssel.
    Aspect of the Pack and Aspect of the Cheetah – Az időszakos sebzés többé nem indítja be a Dazed hatást.
  • Aspect of the Wild – Hatósugár megnövelve.
    Improved Concussive Shot - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Tame Beast – A vadász ezentúl az idomítás során a célpont felé fordul.
  • Bestial Wrath – Sebzési bónusz csökkentve, időtartam növelve. Továbbá, amíg “enraged”, addíg az állat immunis a Disorient hatásokra, pl: Scatter Shot, Blind stb.
  • Unleashed Fury - Sebzési bónusz növelve
  • Házikedvenc változások:
    - Alap kedvenc sebesség szabványosítva, beleértve a saját jogúakat is. A sebesség továbbra is változtatható “Bestial Swiftness”-szel és házikedvence képességekkel, mint amilyen a Charge, Dash stb.
    - Minden vadász kedvenc a fizikai sérülés az alap támadóerejük függvényében kapja.
    - A teknőcök ezentúl megeszik a nyers és főtt halat is.
    - A teknőcök “Shell Shield”-et tudnak tanulni, hogy a sebzést 10 másodpercen keresztül 50%-ra csökkentsék.
    - Ezentúl idomítható a “Sons of Hakkar”. A “Wind Serpent” családfába tartozó állatka ismerni fogja a Lightning Breath-et (Rank 6)
    - A vaddisznók megtanulhatják a “Charge”-ot, mellyel nekironthatnak az ellenfélnek, egy másodpercig ledönthetik és nagymennyiségű sebzést adnak hozzá a következő támadáshoz.
    - Gorillák ezentúl megtanulhatják a “Thunderstomp”-ot, egy képességet, mely nagyfokú Nature sebzést okozhat.
Mágusok
  • Impact - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Netherwind Regalia – A nyolcdarabos bónusz azonnal életbe lép a varázslat után. Ez lehetővé teszi, hogy a következő idézésnél használt varázslat is befolyásolódjon.
  • Arcane Concentration – Clearcasting állapot nyerhető ebből a tehetségből Blizzard esetén.
  • Arcane Missles – Lehetővé vált, hogy a sebzésen alapuló folyamatokat indítson be.
  • Remove Lesser Curse - A manna költség most az alap manna százalékos része..
  • Blast Wave – A varázslat adatait is mutatja a tehetségek oldalon.
  • Conjure Water (Rank 7) – Négy helyett tíz palack víz
  • Pyroblast – Sebzés bónusz és tárgysebzés megnövelve.
Paladinok - Lovagok

  • Mivel a tehetség táblában nagyon komoly változások történtek, ezért a lovagok tehetségpontjai fel lettek szabadítva és újra elkölthetők. A képzési szükséglet minden tehetség pont esetében jelentősen csökkentve lett.
  • A lovagok “Greater Blessings”-et tanulhatnak a következő varázsigékből:
    - Blessing of Might
    - Blessing of Wisdom
    - Blessing of Kings
    - Blessing of Sanctuary
    - Blessing of Salvation
  • A “Greater Blessings” a rajtaütő csoport minden tagjára kiterjed abban az esetben, ha a célpont azonos osztályú. Például egy harcosra kiadott “Greater Blessing of Might” a csoport minden harcosát érinteni fogja. Ezenkívül a varázsigék hatóidejét megnövelték 15 perccel. Ezek a varázslatok kétszer annyi mannába kerülnek, mint az egyénre kiadottak. A varázsige tanítóktól szerezhető be.
  • Seals and Judgements – A sebzés szintenként vagy hozzáadva, vagy növelve, hogy a cserékkel lépést tartson.
  • Judgements – A “Judgements”, mely megfosztja a célpontot az erősítő varázslatoktól, újra hatásos lesz, ha a lovag fegyverével sebzést okoz. A hatóidő 10 másodpercre lett csökkentve. A megfosztó varázsigének nem lehet ellenállni.
  • Seal of Righteousness – Minden csapáskor szent sebzést okoz. Ezentúl helyesen is zajlik le. A “Judgement” hatás át lett nevezve "Judgement of Righteousness"-re, hogy a “Seal” sebzéstől meg legyen különböztetve a harci fejegyzésben.
  • Judgement of the Crusader – A szent sebzési jutalom csökkentve lett, hogy a paladin sebzés kiegyensúlyozott legyen (mely még így is magas)
  • Seal of Command – Gyakrabban fog lezajlani, viszont csak a suhintó fegyver sebzésének 70 százalékát adja majd.
  • Judgement of Command – Védelmi varázslattól megfosztás helyett ezentúl azonnali sebzést ad. Ha az áldozat megbénul, akkor a teljes sebzés további 50%-a is generálódik. Az ide tartozó sebzés nagyban növelve lett.
  • Judgement of Wisdom – Az “Arcane Shot” nem zajlik le kétszer egyetlen lövésnél. A folyamatos varázsigék beindíthatják ezt is.
  • Vengeance – A kritikus csapás speciális képesség beindítja a “Vengeance”-t.
  • Judgement of Righteousness – A sebzés nagyban meg lett növelve és más dolgokat is beindíthat. Az igéből származó sebzés picit csökkentve lett.
  • Holy Shock – Barátokat gyógyít, ellenséget sebez. Manna költség csökkentve. Varázsigéből származó sebzés növelve, gyógyítás szintén.
  • Minden “Seal” és “Judgement” bónusz együtthatója az ige sebzéséből át lett számolva. Néhány szent sebzésnek eddig nem volt ilyenje, de most lett.
  • Vengeance – Buborékablak javítása, miszerint ez nem indít be “Vengeance”-t.
  • Summon Warhorse – Manna költség csökkentve.
  • Summon Charger - Manna költség csökkentve.
  • Consecration – Nem jelenít meg “debuff” ikont a varázsige hatósugarában levő célponton.
  • Az Aura tippek világosabbá váltak (hatósugár, helyesírási hibák stb…)
  • Judgement – Hatótávolság növelve, lehűlési idő csökkentve, manna költség csökkentve. Párharcban beindul.
  • Exorcism – Most Demon és Undead célpontokon is használható.
  • Holy Wrath - Most Demon és Undead célpontokon is használható.
  • Seal of Justice – Manna költség picit csökkentve. A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Seal of Righteousness – A sebzési bónusz a +Holy-n újra lett számolva. Mivel a sebzés csapásonként van, a bónusz csökkentve lett. Azonban a lovagok egy gyorsabb fegyvertől bónusznövekedést és varázsige sebzés növekedést tapasztalhatnak. Manna költség enyhén csökkentve.
  • Seal of Command – Sebzési bónusz +Holy tárgyakkal enyhén csökkentve.
  • Seal of the Crusader – Manna költség picit csökkentve.
  • Seal of Fury – A “seal” és “judgement” ki lettek iktatva és egy öngerjesztő fejlesztéssel lettek kicserélve, mely a szent sebzést növeli.
  • Seal of Light – Manna költség enyhén növelve.
  • Seal of Wisdom – Manna költség enyhén növelve.
  • Seal of Command – Manna költség enyhén növelve.
  • Hammer of Wrath – A repülő kalapács sebessége megnövelve.
  • Divine Protection, Divine Shield and Blessing of Protection – A varázsige célpontja "Forbearance" hatást kapnak, mely megakadályozza, hogy egy percen keresztül a három közül még egyet kapjanak.
  • Új varázslat: Righteous Fury (level 16) – Mednöveli a lovag szent támadásainak valószínűségét 60%-al 30 percen keresztül.
  • Blessing of Sanctuary – Szent sebzést okoz a támadónak, amikor a megáldott célpontot támadja.
  • Hammer of Justice – Védelmi varázsige lett.
  • Repentance – “Incapacitate” hatást hoz létre.
  • Blessing of Wisdom – Manna termelődés időn túl nem jelent fenyegetést.
  • Purify - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Cleanse - A manna költség most az alap manna százalékos része.

Priests - Papok

  • Martyrdom – Ez a tehetség párharcnál generálódhat, vagy suhintásnál. A buborék javítva lett, miszerint csak akkor aktiválódik, ha csapást mérsz.
  • Dispel Magic - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Cure Disease - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Abolish Disease - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Mind Blast – A 7,8,9-es rangon fenyegetés növelve. Valótlan adat szerepelt a varázslatban, mely kevesebb fenyegetést okozott, mint amennyi tervetve lett.
  • Blackout – A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
Rogues - Csavargók
  • Sword Specialization – Az olyan speciális támadások, mint a “Sinister Strike” vagy a ”Mortal Strike” helyesen indítja be az extra csapás esélyét.
  • Mace Specialization - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Slice and Dice – A “finisher” beindíthatja a “Ruthlessness tehetséget.
Shaman - Sámánok

  • Lightning Shield – Elemental támadás esetén zajlik le.
  • Stormstrike – “Earthbind” és “Stoneclaw” totemek nem használnak a továbbiakban “Stormstrike” töltést.
  • Új varázslat - Tranquil Air Totem. Totemet készít, mely a parti tagok általi fenyegetést 20 százalékkal csökkenti.
  • Grounding Totem – A totem ezentúl nem nyeli el a “Crippling Poison” és “Deadly Poison” támadásokat.
  • Purge - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Cure Poison - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Cure Disease - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Poison Cleansing Totem - A manna költség most az alap manna százalékos része.
  • Disease Cleansing Totem - A manna költség most az alap manna százalékos része.
Warlocks - Boszorkányok

  • Searing Pain – Manna költség 10%-al csökkentve.
  • Infernal and Doomguard – 10%-al növelt páncél és 30%-al több sebzés mindkét állatkán.
  • Soul Link – Az igét többé nem lehet ideiglenesen eltüntetni. Ezért többé nem használható a “Soul Link” nem démon állatkán.
  • Hellfire – Az áldozatok ezentúl megfelelő módon állnak ellen. A boszorkák az eredeti terveknek megfelelően a saját maguk által okozott sebzésre nem immunisak.
  • Curse of Shadow and Curse of the Elements – Az átkok többé nem okozhatnak a negatívvá válás elleni ellenállást. Kompenzálásként mindkét átok sebzése meg lett növelve a megfelelő iskolákhoz tartozás százalékában.
  • Summon Felsteed – Manna költség csökkentve.
  • Summon Dreadsteed – Manna költség csökkentve.
  • Pyroclasm - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
Warriors - Harcosok

  • Execute – Továbbfejlesztett “Execute” és további könnyítések a képességen most helyesen fordítódnak extra haragból sebzésbe.
  • Retaliation – A képesség nem veszt a töltésből, ha a célpont a harcos háta mögött van.
    Sword Specialization – Speciális támadások, mint a “Sinister Strike” és “Mortal Strike” helyesen adnak esélyt ezentúl az extra támadás lehetőségére.
  • Sweeping Strikes – “Whirlwind” és “Retaliation” most helyesen fogyaszt töltetet a “Sweeping Strikes”-ból.
  • Bloodthirst – A sebzés komponens a támadóerő 45%-ra lett állítva
    Enrage – A tehetség most 5/10/15/20/25% extra sebzést ad “enraged”-nél, 8/16/24/33/40% helyett.
  • Mace Specialization - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Improved Revenge - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
  • Unbridled Wrath – Csak normális suhintás indítja be a “rage” generálást ezzel a képességgel.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát nem tudom..ezt olvasva én úgy érzem, hoyg a sámlin gyengítettek :S és a palát tunningolták... de miért is ???