Druidák
- Bear és Dire Bear alak – Azon hatások, melyek a páncélzatot csökkentik, most a druida teljes páncélzatát csökkentik százalékosan, nem pedig az alap páncél (armor) szintet. Azonban az Enrage csak az alap páncélzat 75%-át veszi el.
- Omen of Clarity – A speciális támadások többet nem fogyasztják a clearstate állapotot. Minden párharcban ott lesz a lehetőség, hogy clearcasting állapotot indítson el.
- Nature's Grasp – Speciális támadásoknál aktiválódhat. Többé nem lehetséges “Entangling Roots” varázslat manna nélkül, közvetlenül ezután a varázslat után.
- Nature's Grace – A varázslat a megidézés után azonnal látszódni fog. Tehát a Wrath ezentúl kihasználhatja azt a jótékony hatást, amit ez a varázslat lehetővé tesz.
- Insect Swarm – Új grafika.
- Improved Starfire – A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Omen of Clarity – Most helyesen működik a varázslat, vagyis csökkenti a képesség kihasználásának költségét Bash, Rip, Ferocious Bite és Demoralizing Roar esetében. A Ferocious Bite a teljes energiacsíkot kihasználja a további sebzéshez.
- Cat Form – A “Feline Swiftness” ismét visszanyeri a sebességelőnyt, amikor beltérből kültérbe megyünk ki.
- Cure Poison – A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Remove Curse - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Abolish Poison - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Arcane Shot – Ezentúl nem indít be két “Judgement of Wisdom” hatást egyetlen lövéssel.
Aspect of the Pack and Aspect of the Cheetah – Az időszakos sebzés többé nem indítja be a Dazed hatást. - Aspect of the Wild – Hatósugár megnövelve.
Improved Concussive Shot - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb. - Tame Beast – A vadász ezentúl az idomítás során a célpont felé fordul.
- Bestial Wrath – Sebzési bónusz csökkentve, időtartam növelve. Továbbá, amíg “enraged”, addíg az állat immunis a Disorient hatásokra, pl: Scatter Shot, Blind stb.
- Unleashed Fury - Sebzési bónusz növelve
- Házikedvenc változások:
- Alap kedvenc sebesség szabványosítva, beleértve a saját jogúakat is. A sebesség továbbra is változtatható “Bestial Swiftness”-szel és házikedvence képességekkel, mint amilyen a Charge, Dash stb.
- Minden vadász kedvenc a fizikai sérülés az alap támadóerejük függvényében kapja.
- A teknőcök ezentúl megeszik a nyers és főtt halat is.
- A teknőcök “Shell Shield”-et tudnak tanulni, hogy a sebzést 10 másodpercen keresztül 50%-ra csökkentsék.
- Ezentúl idomítható a “Sons of Hakkar”. A “Wind Serpent” családfába tartozó állatka ismerni fogja a Lightning Breath-et (Rank 6)
- A vaddisznók megtanulhatják a “Charge”-ot, mellyel nekironthatnak az ellenfélnek, egy másodpercig ledönthetik és nagymennyiségű sebzést adnak hozzá a következő támadáshoz.
- Gorillák ezentúl megtanulhatják a “Thunderstomp”-ot, egy képességet, mely nagyfokú Nature sebzést okozhat.
- Impact - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Netherwind Regalia – A nyolcdarabos bónusz azonnal életbe lép a varázslat után. Ez lehetővé teszi, hogy a következő idézésnél használt varázslat is befolyásolódjon.
- Arcane Concentration – Clearcasting állapot nyerhető ebből a tehetségből Blizzard esetén.
- Arcane Missles – Lehetővé vált, hogy a sebzésen alapuló folyamatokat indítson be.
- Remove Lesser Curse - A manna költség most az alap manna százalékos része..
- Blast Wave – A varázslat adatait is mutatja a tehetségek oldalon.
- Conjure Water (Rank 7) – Négy helyett tíz palack víz
- Pyroblast – Sebzés bónusz és tárgysebzés megnövelve.
- Mivel a tehetség táblában nagyon komoly változások történtek, ezért a lovagok tehetségpontjai fel lettek szabadítva és újra elkölthetők. A képzési szükséglet minden tehetség pont esetében jelentősen csökkentve lett.
- A lovagok “Greater Blessings”-et tanulhatnak a következő varázsigékből:
- Blessing of Might
- Blessing of Wisdom
- Blessing of Kings
- Blessing of Sanctuary
- Blessing of Salvation - A “Greater Blessings” a rajtaütő csoport minden tagjára kiterjed abban az esetben, ha a célpont azonos osztályú. Például egy harcosra kiadott “Greater Blessing of Might” a csoport minden harcosát érinteni fogja. Ezenkívül a varázsigék hatóidejét megnövelték 15 perccel. Ezek a varázslatok kétszer annyi mannába kerülnek, mint az egyénre kiadottak. A varázsige tanítóktól szerezhető be.
- Seals and Judgements – A sebzés szintenként vagy hozzáadva, vagy növelve, hogy a cserékkel lépést tartson.
- Judgements – A “Judgements”, mely megfosztja a célpontot az erősítő varázslatoktól, újra hatásos lesz, ha a lovag fegyverével sebzést okoz. A hatóidő 10 másodpercre lett csökkentve. A megfosztó varázsigének nem lehet ellenállni.
- Seal of Righteousness – Minden csapáskor szent sebzést okoz. Ezentúl helyesen is zajlik le. A “Judgement” hatás át lett nevezve "Judgement of Righteousness"-re, hogy a “Seal” sebzéstől meg legyen különböztetve a harci fejegyzésben.
- Judgement of the Crusader – A szent sebzési jutalom csökkentve lett, hogy a paladin sebzés kiegyensúlyozott legyen (mely még így is magas)
- Seal of Command – Gyakrabban fog lezajlani, viszont csak a suhintó fegyver sebzésének 70 százalékát adja majd.
- Judgement of Command – Védelmi varázslattól megfosztás helyett ezentúl azonnali sebzést ad. Ha az áldozat megbénul, akkor a teljes sebzés további 50%-a is generálódik. Az ide tartozó sebzés nagyban növelve lett.
- Judgement of Wisdom – Az “Arcane Shot” nem zajlik le kétszer egyetlen lövésnél. A folyamatos varázsigék beindíthatják ezt is.
- Vengeance – A kritikus csapás speciális képesség beindítja a “Vengeance”-t.
- Judgement of Righteousness – A sebzés nagyban meg lett növelve és más dolgokat is beindíthat. Az igéből származó sebzés picit csökkentve lett.
- Holy Shock – Barátokat gyógyít, ellenséget sebez. Manna költség csökkentve. Varázsigéből származó sebzés növelve, gyógyítás szintén.
- Minden “Seal” és “Judgement” bónusz együtthatója az ige sebzéséből át lett számolva. Néhány szent sebzésnek eddig nem volt ilyenje, de most lett.
- Vengeance – Buborékablak javítása, miszerint ez nem indít be “Vengeance”-t.
- Summon Warhorse – Manna költség csökkentve.
- Summon Charger - Manna költség csökkentve.
- Consecration – Nem jelenít meg “debuff” ikont a varázsige hatósugarában levő célponton.
- Az Aura tippek világosabbá váltak (hatósugár, helyesírási hibák stb…)
- Judgement – Hatótávolság növelve, lehűlési idő csökkentve, manna költség csökkentve. Párharcban beindul.
- Exorcism – Most Demon és Undead célpontokon is használható.
- Holy Wrath - Most Demon és Undead célpontokon is használható.
- Seal of Justice – Manna költség picit csökkentve. A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Seal of Righteousness – A sebzési bónusz a +Holy-n újra lett számolva. Mivel a sebzés csapásonként van, a bónusz csökkentve lett. Azonban a lovagok egy gyorsabb fegyvertől bónusznövekedést és varázsige sebzés növekedést tapasztalhatnak. Manna költség enyhén csökkentve.
- Seal of Command – Sebzési bónusz +Holy tárgyakkal enyhén csökkentve.
- Seal of the Crusader – Manna költség picit csökkentve.
- Seal of Fury – A “seal” és “judgement” ki lettek iktatva és egy öngerjesztő fejlesztéssel lettek kicserélve, mely a szent sebzést növeli.
- Seal of Light – Manna költség enyhén növelve.
- Seal of Wisdom – Manna költség enyhén növelve.
- Seal of Command – Manna költség enyhén növelve.
- Hammer of Wrath – A repülő kalapács sebessége megnövelve.
- Divine Protection, Divine Shield and Blessing of Protection – A varázsige célpontja "Forbearance" hatást kapnak, mely megakadályozza, hogy egy percen keresztül a három közül még egyet kapjanak.
- Új varázslat: Righteous Fury (level 16) – Mednöveli a lovag szent támadásainak valószínűségét 60%-al 30 percen keresztül.
- Blessing of Sanctuary – Szent sebzést okoz a támadónak, amikor a megáldott célpontot támadja.
- Hammer of Justice – Védelmi varázsige lett.
- Repentance – “Incapacitate” hatást hoz létre.
- Blessing of Wisdom – Manna termelődés időn túl nem jelent fenyegetést.
- Purify - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Cleanse - A manna költség most az alap manna százalékos része.
Priests - Papok
- Martyrdom – Ez a tehetség párharcnál generálódhat, vagy suhintásnál. A buborék javítva lett, miszerint csak akkor aktiválódik, ha csapást mérsz.
- Dispel Magic - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Cure Disease - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Abolish Disease - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Mind Blast – A 7,8,9-es rangon fenyegetés növelve. Valótlan adat szerepelt a varázslatban, mely kevesebb fenyegetést okozott, mint amennyi tervetve lett.
- Blackout – A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Sword Specialization – Az olyan speciális támadások, mint a “Sinister Strike” vagy a ”Mortal Strike” helyesen indítja be az extra csapás esélyét.
- Mace Specialization - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Slice and Dice – A “finisher” beindíthatja a “Ruthlessness tehetséget.
- Lightning Shield – Elemental támadás esetén zajlik le.
- Stormstrike – “Earthbind” és “Stoneclaw” totemek nem használnak a továbbiakban “Stormstrike” töltést.
- Új varázslat - Tranquil Air Totem. Totemet készít, mely a parti tagok általi fenyegetést 20 százalékkal csökkenti.
- Grounding Totem – A totem ezentúl nem nyeli el a “Crippling Poison” és “Deadly Poison” támadásokat.
- Purge - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Cure Poison - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Cure Disease - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Poison Cleansing Totem - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Disease Cleansing Totem - A manna költség most az alap manna százalékos része.
- Searing Pain – Manna költség 10%-al csökkentve.
- Infernal and Doomguard – 10%-al növelt páncél és 30%-al több sebzés mindkét állatkán.
- Soul Link – Az igét többé nem lehet ideiglenesen eltüntetni. Ezért többé nem használható a “Soul Link” nem démon állatkán.
- Hellfire – Az áldozatok ezentúl megfelelő módon állnak ellen. A boszorkák az eredeti terveknek megfelelően a saját maguk által okozott sebzésre nem immunisak.
- Curse of Shadow and Curse of the Elements – Az átkok többé nem okozhatnak a negatívvá válás elleni ellenállást. Kompenzálásként mindkét átok sebzése meg lett növelve a megfelelő iskolákhoz tartozás százalékában.
- Summon Felsteed – Manna költség csökkentve.
- Summon Dreadsteed – Manna költség csökkentve.
- Pyroclasm - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Execute – Továbbfejlesztett “Execute” és további könnyítések a képességen most helyesen fordítódnak extra haragból sebzésbe.
- Retaliation – A képesség nem veszt a töltésből, ha a célpont a harcos háta mögött van.
Sword Specialization – Speciális támadások, mint a “Sinister Strike” és “Mortal Strike” helyesen adnak esélyt ezentúl az extra támadás lehetőségére. - Sweeping Strikes – “Whirlwind” és “Retaliation” most helyesen fogyaszt töltetet a “Sweeping Strikes”-ból.
- Bloodthirst – A sebzés komponens a támadóerő 45%-ra lett állítva
Enrage – A tehetség most 5/10/15/20/25% extra sebzést ad “enraged”-nél, 8/16/24/33/40% helyett. - Mace Specialization - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Improved Revenge - A bénító hatás ideje nem tűnik el akkor ha más bénító képességek vagy varázslatok aktiválódnak. Pl: Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge stb.
- Unbridled Wrath – Csak normális suhintás indítja be a “rage” generálást ezzel a képességgel.
1 megjegyzés:
Hát nem tudom..ezt olvasva én úgy érzem, hoyg a sámlin gyengítettek :S és a palát tunningolták... de miért is ???
Megjegyzés küldése