Videó Ouro legyőzéséről 210 mega:
http://www.curse-gaming.com/download/movie/curse_vs_ouro.rar
Az ősi Silithid homokféreg, Ouro, legendás hatalmak őrzője. Az a hír járja, hogy az ősi Isten C’Thun maga teremtette a világra, mintegy az élet megcsúfolásaként. Ahn’Qiraj templomában található.
Bőre természetellenesen vastag, szinte áthatolhatatlan. Mindazonáltal kecses, gyors suhanást tesz lehetővé számára.
Stratégia
Első fázis
Képességek
• Seprés - Sweep: 1000-2500-ös fizikai sebzés AoE knockback-kel, mely gyakorta aggróvesztést generál. Tartsd fejben, hogy a Sweep után az MT elveszti az aggrót és egy új tank kerül az aggró listára. Kulcsfontosságú, hogy a tank, akit kisepertek, ne menjen azonnal vissza Ouro-hoz közelharc távolságba, mivel nem lesz elég élete a tankoláshoz.
• Homokrobbanás – Sand Blast: 3500-4000 természetsebzés. A szemből jövő robbanás 180 fokos szögben hat. Vagy teljesen ellen tudsz állni neki vagy sem, mivel tehetetlenné tehet (incapacitate) emiatt bináris varázslatok közé tartozik. 300 körüli természet-ellenálló felszereléssel többnyire mindig ellen lehet állni neki. Ouro arrafelé robbantja a homokot, amerre a legtöbb aggróval rendelkező játékos áll. Ezután az aggró nullázódik.
• Lemerülés – Submerge – Beássa magát a talajba. Ouro sebezhetetlenné és kijelölhetetlenné válik. Kb. másfél percenként egyszer tud lemerülni. Ha éppen homokot robbant vagy seper, akkor nem merül le. A lemerülés akár teljesen véletlen is lehet. Akkor is lemerül, ha közelharc távolságban nincs senki.
• Talajpukkantás - Ground Rupture – 2000-es fizikai sebzés Ouro felett mindenkinek, amikor Ouro felmerül.
• Homokdombrengés - Dirt Mound's Quake: 200-as NR cuccal kb. 1000-et sebez és 500-at kivéd. Ouro elmerülésekor renget.
• Ganajtúrók - Scarabs: 300-at sebeznek vászonruháson, 40-150-et tankon. Rácuppannak valakire és soha nem hagyják ott. Kb. 45 másodperc múlva eltűnnek.
Ouro felmerülése után az MT-nek 10 másodperce van a támadáshoz. Ha addig nem ér oda, Ouro újra elmerül. Hogy meg lehessen határozni, hogy hol merül fel, tanácsolt, hogy a csapat álljon a középső részen, közel az elmerülős szakasz végéhez. Amint megjelenik, több tank is vesse rá magát, hogy biztosan ne tudjon újra elmerülni. Halálesetek számától függetlenül Ouro ganajtúrókkal együtt merül fel, melyek 45 másodperc után tűnnek el. Meg lehet őket félemlíteni (fear), fagynovázni (frost nova), fagycsapdázni (frost trap) és bármely CC típus bevethető még ellenük.
Ouro általában egy frontális homokrobbanással kezd miután kilükken a talajból. Nem azonnal történik, így azért el lehet helyezkedni a felszínre bukkanása után. Próbált elkerülni ha nem vagy MT. Homokdombon soha ne állj, hiszen minden rengésnél sebezni fog téged – de ha meghalsz,többé már nem reng.
A csapatnak 120 fokos szögben három csoportra kell bomlania. A gyógyítók álljanak leghátul, hogy a homokrobbanás akár 4600-as sebzése ne érje őket. Fontos hogy elég HP-d legyen és a gyógyítók gyorsan gyógyítsanak.
Harcon kívül kerülsz egy másodpercre, mikor Ouro épp a felszínre tör, akkor gyorsan le kell ülni inni.
Második fázis
Ouro 20%-on bedühödik, 150%-os támadási sebesség- és 100%-os sebzés-növekedéssel. Ettől a pillanattól kezdődően Ouro többé már nem merül alá, de homokdombrengetés és ganajtúró-idézést még csinál. DPS az sokkalta fontosabb ekkor, mint az NR, mivel olyan gyorsan meg kell ölni, amilyen gyorsan csak lehet. Ekkor 400000 (négyszázezer) HP-vel rendelkezik.
2006-12-15
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése