2006-02-14

Tippek - 4. rész

(Druid of the wild - Elena de' Grimani - Róma, Olaszország)

  • Légy nagyon óvatós a “Fear” használatával unikumban, hiszen az elijesztett lények magukkal hozhatják társaikat is…
  • Azok a holttestek, melyek nem lettek kifosztva, nem nyúzhatóak.
  • Ha véletlenül a tanktól átvetted az aggressziót és rádront az ellenfél, ne szaladj! Állj egyhelyben és semmit ne csinálj, amíg a tank le nem szedi rólad. Ha közben meghalsz, pech.
  • Néhány szakma specializálódhat. Találd ki, hogy céhed számára mely specializációs út a leghasznosabb és legmegfelelőbb.
  • Ha saját céh alapításába fogsz, tartsd észben, hogy hosszú és nehéz feladat előtt állsz.
  • A környezet mindig rejthet meglepetéseket. Ahelyett, hogy egy területen egyszerűen csak átrohannál, figyelj oda. Soha nem tudhatod, mire lelsz.
  • Ha specializálódtál, azon már nem változtathatsz, még akkor sem, ha felejtést (unlearn) és újratanulást választasz.
  • A bőrműves specialitások: sárkánypikkely (dragonscale), lényeg (elemental), törzsi (tribal) bőrművesség.
  • Sárkánypikkely bőrművességgel sodronypáncélt (mail armor) tudsz készíteni. Vadászok és sámánok érdeklődésére tarthat számot elsősorban…
  • Az lényegi bőrművesség a három fő elem tulajdonságait tudja ellenállás formájában feldolgozni. A zsiványokat érdekelheti a dolog…
  • A háború a diplomácia egy formája - Clausewitz
  • A törzsi bőrművesség olyan fegyverzetet készít, mely a igéző tulajdonságokat fejleszti. Druidákat érdekelheti a dolog…
  • A kovácsoknak már nagyon hamar el kell dönteniük, hogy fegyvert vagy páncélzatot szeretnének készíteni. Magasabb szinteken a specializáció tovább folyik.
  • A mérnökök választhatnak, hogy goblin vagy gnóm mérnökök lesznek e. Mindkét specializációt nem választhatják.
  • Ha találsz egy abszolút hihetetlen, csodálatos képet a játékban, mielőtt megörökíted, nyomd meg az alt-z-t, hiszen a képen nem az akciócsík a lényeg…
  • Egy partitag gyógyítása kiválthatja a gyógyított által támadott szörny agresszivitását.
  • Készíts a /macro paranccsal makrót arra, ahogy valakit üdvözölsz, vagy olyan dolgokat, melyeket gyakran használsz. Ezzel időt spórolsz és jól jöhet, ha épp nincs időd rá.
  • Ha szereted a szerepjátékot, akkor az RP jelölésű királyságokba menj, hiszen ott olyanokat találsz, akik nem fognak csalódást okozni…
  • Mindig tartsd fejben a királyság és a közösség szabályait. Máskülönben nehezen fogsz boldogulni. Segítséget és társakat sem fogsz találni.
  • A zsiványoknak nagyon óvatosnak kell lenniük, amennyiben nem ők tankolnak. A zsivány első ütésekor keletkező agresszió olyan nagy lehet, hogy a tank nem képes leszedni azt a zsiványról.
  • A lovagok a 12-es szinten teljesíthetnek egy küldetést, mellyel más játékosokat tudnak feltámasztani. Ez a képesség fontos lehet, ha a csapat egy része megsemmisült.
  • A vadászok használhatják a “Scare Beast” (állatijesztés) képességet a sámának vagy druidák átváltozott alakján.
  • Ha egy unikumba lépsz, mindig beszéljétek meg, hogy ki szedi a füveket, ki bányászik, ki nyúz. Ezzel sok félreértést elkerülhettek.
  • A felnyitandó dobozokat a “will not be traded” ablakba rakva a zsivány a ládát csak kinyitja, magához nem veszi.
  • Mindig légy óvatos akkor, ha ismeretlenekkel kereskedsz. Ha egy alku túl szép ahhoz hogy igaz legyen, akkor valószínűleg jó a megérzésed…
  • Ha leggyorsabb és legkönnyebb mód arra, hogy egy csalót leleplezz az, hogy elmondod másoknak.
  • Utazásaid során ha segítségre van szükséged, figyeld a helyi információs csatornákat, hátha valaki éppen ugyanazzal a problémával küszködik mint te.
  • Majdnem minden zöld vagy annál jobb minőségű tárgy bűvteleníthető (disenchant)
  • Ha elhagysz egy céhet, mondd el a céhmesternek, miért is teszed ezt. Ezzel segítheted a további problémák elkerülését.

Nincsenek megjegyzések: