2006-01-20

Patch 1.9.0 - hatodik rész


(screenshot by Rauros - Theramore Sunset)

Rajtaütések (raid) & Kazamaták

  • Noxxion Maraudon-ban most megfelelő immunitásokkal rendelkezik.
  • Noxxion most társasági lény és a haverjait is hozza a csatába.
  • Abyssal Templar-ok többé nem emberiek (Humanoid)
  • A Twilight Stonecaller-ek Silithus-ban most megfelelő aggróval rendelkeznek.
  • Gordok Reaver-ek Warlock-ok kicsit nagyobb sugárban észlelnek és hívhatnak segítséget (call for help)
  • A Dark Rune-ák pottyanása Scholomance-ban csökkentve lett.
  • Az “Altar of the Deeps” Blackfathom Deep-ben most a játékosokat megáldja a “Blessing of the Deeps”-szel
  • A Stratholme-i utálat esemény (abomination event) most át lett dolgozva, hogy ne reszetelődjön idő előtt.

Felhasználói Felület (Júzer Interfész)

  • A céhes FF lényeges fejlesztésen esett át. Ha egy céhtagra klikkelsz, akkor minden infót megmutat róla + a hozzá tartozó jegyzetet és tiszti jegyzetet is.
  • Megjenelt egy céhinfó panel minden céh számára. A panel lehetővé teszi olyan hosszabb üzenetek rögzítését, melyek a nap üzenetébe nem férnének bele. A céhmester a céhkontroll panelen tudja szabályozni, ki mihez férhet hozzá.
  • A rajtaütő parti választhat, hogy az alap FF-et ne hozza fel, ha a parti már összejött. Választhatod, hogy csak azokat az effekteket válassza ki a játokosokra, melyek elűzhetőek (dispel), vagy melyeket megidézhetsz rájuk. Ez mind az FF opciók panelon van.
  • A játék töltésekor napp tippje lett hozzáadva a képernyőhöz.
  • A videó opciók alatt most szabályozható a varázseffektusok részletessége. Értelemszerűen a kisebb részletesség növeli a játék sebességét.
  • Aukcióban eladó/vevő részletes levelet kapnak a tranzakcióról.
  • A varázsláskor látszó csík világosabb lett. Egy hiba miatt sötétebb volt mint a tervezett.
  • Az FF-en új opció a "Sticky Targeting". Ha be van kapcsolva, akkor üres területre klikkelésnél a kijelölt célpontról a kiválasztás eltűnik.
  • Új FF opció "Detailed Loot Information", alapállapotban bekapcsolva. Ha ki van kapcsolva, akkor a Need/Greed opciónál csak azt látod, hogy adott zsákmányt ki kapta.
  • A bankban levő zsákok háttere enyhén kékes színű, hogy a nálad levő táskáktól könnyebben meg lehessen őket különböztetni.
  • A barátlista és a céh FF látszik, ha az adott személy TVB (Távol Van Billentyűzettől – AFK)
  • Mostantól lehetséges az FF öltözőszoba paneljét használni Group Loot/Need Before Greed felbukkanó ablakában található cuccra.
  • Add-On-ok, makrók, billentyűzetkiosztás most karakterfüggően menthető, vagyis ahány karaktered van, annyiféle kiosztást/add-on-t, makrót használhatsz.
  • Az Ignore parancs most az emote-okat is ignorálja.
  • Az FF panel fel lett osztva normál és haladó részre.
    A kezdőképernyőn tipp jelenik meg. Ez az FF opcióknál kikapcsolható.
  • Bármikor, ha a “Master Looter” van bekapcsolva és egy tárgy legendás vagy magasabb besorolású, egy megerősítő ablak jelenik meg, hogy biztosan a megfelelő emberhez kerüljön a cucc.
  • A billentyűzetkiosztás globálisan vagy karakterfüggően menthető.
  • Add-onok globálisan vagy karakterfüggően menthetőek.
  • A karakterek által közösen használt makrókon kívül minden karakternek további 18 makró áll rendelkezésére.
  • Beszélgetőcsatin belinkelhetőek a bűvreceptek ezután.
  • Optimalizált FF esemény kezelés rajtaütő szituációkban.
  • Optimalizát FF kód, hogy a töltési idő csökkenjen.
  • A játék a továbbiakban nem tölti be véletlenszerűen az telepítőkönyvtár gyökerében található FF fájlokat.
  • Az EquipCursorItem() szkript most olyan számot használ, mely a tartalomindexszel megegyezik. A már meglévő makrókat frissíteni kell egy számmal, hogy megfelelően működjenek.
  • Dinamikusan tölthető kiegészítők ## LoadWith: Addon1, Addon2, etc. – Megadja, hogy a kiegészítő automatikusan, vagy akár esetleg az összes többi után töltődjen be.
  • A GetItemInfo() 8. visszakapott érteke többé nem lokalizálható, helyette az INVTYPE_* tokenek vmelyik számát kell használni.
  • A GetItemInfo() 9. értéke most a tárgy tartalom ikonja.
    debugprofilestop() most szub-miliszekundumot ad vissza értéknek (lebegőpontost)
  • Új textúra:GetTexture(), mely visszadja azon fájl nevét, kiterjesztés nélkül, mely a textúrához tartozik.
  • Új FontString:SetNonSpaceWrap(truefalse)
  • Új Frame:GetFrameType(), mely adott frame típusát adja vissza.
  • Új Frame:IsFrameType("typeName") mely true, ha a frame típusa typeName vagy a typeName altípusa
  • Új 8-paraméteres textúra forma:SetTexCoord(ULx, ULy, LLx, LLy, URx, URy, LRx, LRy)
  • A szülő frame arányok most kumulatívak, override típus helyett.
  • A Texture és FontString most rendelkezik IsVisible() és IsShown() függvénnyel, melyek szemantikája megegyezik az azonos nevű frame függvények szemantikájával.
  • Új Button:SetFont(), mely ugyanúgy működik, mint a FontString függvény.
  • Új ScrollingMessageFrame:SetFont(),mely ugyanúgy működik, mint a FontString függvény.
  • Speciális hírnév jutalmak a harc logban is látszanak.
  • A druidák moonkin formában is meg tudják nézni a különböző fegyvereket az öltözőszobában.
  • Emote-ok látszanak a beszélgetőablakban.
  • A harcüzenetek többet nem látszanak a beszélgető logban.
  • A feltámasztó varázslat a házikedvencet megfelelő mennyiségű mannával és egészséggel támasztja fel. Az áldások tehetségfejlesztése unikumhatárokon át is működik és kilogoláskor is.

Nincsenek megjegyzések: